42500 ishalin doğum belirtisi olduğunu ilk defa duydum 🙈 valla ben ara ara oluyorum ama yediklerime bağladım 35+2 haftalık hamileyim nst sancım felanda çıkmadı daha ama agrılarım mevcut bazen kasıgımda bazen oturup kalkarken bel agrısı hamileliğim ortalarında çok kalça ağrısı çektim 😞
doktora söylediğimde olacak canım bu agrılar normal dedi hele geçen gece bir farı girdi belime kesin doguruyorum dedim