Nesli37 17haftalik hamileyim ikili testim temiz cikti doktor afp mom testi istedi yaptiran var mi omurilik icinmis ikili testte gozukmedi mi acaba cok endiseliyim😪
Pastaneusuluislakkek Nesli37 ikilisi düşük riskli çıkanlardan istiyorum ben demişti doktorum, farklı bir doktordan teyit ettim o da aynısını söyledi. İçiniz rahat olsun herşey yolundadır inşallah🙏🏻
bebisim-_00 Nesli37 Ben yaptırdım.100 liraydı özel hastanemde. Doktor sadece tedbir için istemisti tam göremediği için ultrasonda temiz çıkmisti
Nemusto Nesli37 rahat olun bende ikili testimi baska bi yerde yaptrdım ama güzeldi.Doktor kendiside ultrasonda detaylı baktı afp mom istedi temiz dedi onada.riskli oldugundan istememiştir yani😊
Nesli37 Pastaneusuluislakkek benimde ikili testim dusuk riskli cikti insallah oyledir 2 gun var daha cikmasina sonucun
bebisim-_00 Nesli37 bişey çıkmaz rahat olun.Tedbir için istemistir benim ikili testimde hiçbir risk yoktu bu arada
Seldao Nesli37 merhaba sonucunuz ne oldu acaba detaylı ultrasonla da bakıldı mı bebeğiniz sağlıklıdır inşallah 🤲 benim de 2.48 çıktı sınırdaymış çok tedirgin oldum😔