Elbet-birgun-kavusacagiz @Umutluanne1 Canm buraya gel diger postlar karisti eskilere yorum gelmeye basladi🤣
Elbet-birgun-kavusacagiz Umutluanne1 canm ama 5 ustu pozitif iki gun sonra tekrar kan ver sen insallah yukselir🥺
Busra2013 Umutluanne1 evdekı testlerden yaptırdınızmı yoksa dırek hastaneye kan vermeyemı gıttınız adet kac gun gecıktı acaba
Umutluanne1 Elbet-birgun-kavusacagiz inşallah canım yaaa off demek istemiyorum gerçekten ama inşallah hayırlısıyla yükselir 😔😭
Umutluanne1 Elbet-birgun-kavusacagiz Umudum var canım son ana kadar elimden geleni yaptım yapıyorum tevekkül ediyorum artık 😔
Umutluanne1 Busra2013 evde test yaptım ama iğne deki HCG hormonundan dolayı yanlış sonuç elde ettim . Birde bende PCO olduğu için adet zaten görmüyorum ilaç kullanmadan . Transferimin 12. Günü olduğu için kan tahlili verdim ama sonu bu malesef
Busra2013 Umutluanne1 umudunu asla kaybetme allah büyük ınsallah bırdahakı teste pozıtıv çıkarsın ❤️❤️