zeyesra Merhaba kızlar bugün tamm 27 haftalık olduk, her şey yolunda çook şükür.. Hareketleri çok belirgin 🥰😍Azıcık mide yanması dışında iyiyiz
BaharAkarakurt-2010 zeyesra şuan tam olarak aynıyız Benimde herşey çok şükür yolunda gaz problemi ve uyuyamama dışında iyiyiz HAMD olsun 🥰
Mlhameliha zeyesra ben tam 27+0 oldum bugün şükür iyim bende benimki çok hareket etmiyor ağırlık hissdiyorum arada yorgunluk oluştu 3.trester şükür az kaldı 🤗
smyye_96 Bizde 26+3 ❤️ Miniş bi kız bekliyoruz Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🌺
smyye_96 zeyesra aynen bende 96 lıyım ilk bebişimi kaybettim 3 aylıkken şimdi Rabbim yeniden nasip etti şükür 🤲🏻
zeyesra Bezelye_2 evet arada sırada var, pat pat vuruyor, sonra nornale dönüyor, köşelere falan sıkışıyor, düzeliyor 😍😂
PoyrazzBey zeyesra üst karnım şişmeye başladıkça göğüs altımda ağrı ve baskı oluşuyor dolayısıyla eğilmek te bir hayli zorlaşıyor:(
BaharAkarakurt-2010 zeyesra evet var 😍. Yamaç, Ertuğrul, Cihangir,Yuzarsif, bunlar ama hala arıyoruz tam içimize sinmedi