Baharzelik
Doktorunuz ne dedi bu durumla ilgili?bende 10.hafta yasadim baya kanamali hatta kontrol oldugumda bebegin plesrntasinin yukarida rahim agzinin da kapali oldugunu ve bu nedenle bi sikinti yok demisti. Kanamamin cocugun ikiziyle alakasi vardi gelismemisti digeri ondan keseyi mi neyi dusurdum bnde bilmiyorum.sizin ki ne sebebten kaynakli acaba