Semanur27-K Merhaba kızlar ben yaklaşık bir haftadır agrılar çekiyorum bel agrusı kasık ağrısı 20 de hasta olmam gerekiyordu halen olmadım ve dün cok rahatsız oldum test yaptım çıkmadı aceba daha erken dıe mi bilemedim sizce napmam gerekiyor 😔😔
Meralmert Merhaba bende Ağustos’ta düşük yaptım bugün 40 oldu ama hiç adet belirtisi yok geçen hafta kahverengi lekenmem oldu bir gün sonra hiç olmadı adette olmadım test yaptım ama hep negatif çıktı bende ne olduğunu anlayamıyorum.
Semanur27-K Meralmert valla kuzum benim bir haftadır agrılar var hasta olcam diyorum olamıyorum bir türlü
Ela20 Semanur27-K gebelik için değil idrarda enfeksiyon var mi diye idrar tahlili sordum. İdrar yolu enfeksiyonunda da kasık ağrısı bel ağrısı oluyor.
Meralmert Semanur27-K ya bende ağrıda yok normalde benim adetim geleceği zaman ağrım olur kalkamam ama hiç tık yok belirti olmadan hamilelik olabilir mi bilmiyorum ama testte yaptım yoktu bilemiyorum ben de