Fatma_4224 bnm doktor fazla zeki sanırım 3 aydır tutunsun diye progestan kullandırıyor dün itibari ile yine başladım kullanmaya çok istiyor hamiş olmamı çok ılımlı ya seninle hamilelik sürecini geçirmek çook keyifli olcak diyor yiyesim geldi doktoru o kadar tatlı 😇