0121 Arkadaşlar 28 Ağustos da düşük yaptım kürtaj olmadim ve normalde Eylül un 17 sinde falan hastalanmam lazım di ama olmadım sizce tekrar gebe olabilir miyim böyle durum yaşayan varmı
Sermec27 0121 canım daha düşük yapalı 20 gün olmuş hemen adet olmaz ki ben 7 haftalık kürtaj olmuştum tam 48 günde adet oldum kaç haftalık düşük yaptın
Lyll 0121 ben 22 haziranda düşük yaptım yanılmıyorsam 29 temmuzda hamile olduğumu öğrendim yani olabilir
Belizmoms 0121 hayır düşüklerdden sonra muhakkak bir adet düzensizliği yaşanır sanman hamile değilsinizdir
Sermec27 0121 yani bu kadar erken gebe kalınmaz diye biliyorum ama istersen test yap ya da kan ver canım