Yusuf__eren Kızlar her yerim kaşınıyor yara yaptım normalmi bı akrabamız kaşıntı olmuştu doğum yapmışti
gokcekocyigit07 Yusuf__eren gebelikte karaciğer enzimleri yükseliyor bazen, sen bir an önce doktoruna danış, her zaman zararlı olmayabilir ama eğer varsa ona göre tahlil ve takip yapılmasında fayda var 👍
gokcekocyigit07 Yusuf__eren bir bilgim yok sen yine de git bir an önce ihmal etme, doktorunu da ara mutlaka