Nevrz Merhaba anneler 22.haftamdayım ilk gebeliğim fakat hiç bir şekilde hissetmiyorum bütün gün işteyim aksam eve sadece yatmaya gidiyorum bunun etkiside varmıdır çikolata yiyipte yatıyorum yine hissetmiyorum
gokcekocyigit07 Nevrz 30′dan itibaren düzene biniyor endişe etme hafta olarak henüz erken, eğer çok tereddüt edersen elbette doktoruna danış 🤗
poyrazinannesi3547 Nevrz merhaba 24 e kadar normal diyorlar belki de çalışıyorsunuz diye belki hareket etmştr ama o an fark etmemş olablrsnz hep gün içinde çalışınca umarım tez zamanda hissedersiniz
Nymphadoraa Nevrz merhaba☺️ Ben de çalışıyordum ilk kez 21. Hafta gibi çok hafif hissettim. Düzene girmesi 28. Haftayı bulmuştu. Sizinki gayet normal yani
elmaliturtamm Nevrz o haftalarda 2.3 gün etmeyip sonra ediyorlar , en cok o haftalarda uyuyorlar büyüme zamanları diye :)