prensesannesiiiiii seyy06 21+4 aynıyız benimde arada kasıklarıma sancı girip çıkıyor rahim büyümesine bağlı bu galiba 🤭
yaseee_y seyy06 ben 19+3 üm kasık ağrısından mide ağrısından ne gece ne gündüz uyuyabiliyorum çok zor şimdiden böyle olduysa
ggkca 21+2′yim arada bende de oluyor, adet sancısına benzer gibi. Rahim sürekli büyüdüğü için kaslar geriliyor ondan dolayı ağrı oluyor diye biliyorum
seyy06 ggkca bende de bi kaç gündür oluyor adet ağrısına benzer ağrı, bugün bacaklarım falan da ağrıyınca korktum biraz😏
Yagmur34 prensesannesiiiiii evet dayanamadık baya bişeyler aldık pusetti bebek arabasıydı Bi kac takım 😊siz aldınız mı? Herkes erken dedi ama aldık
prensesannesiiiiii seyy06 yok 6. Ayımız dolsun başlayacağım canım sağlıkla alırsın kucağına inşallah evladını😍
prensesannesiiiiii Yagmur34 yok 6. Ayımız dolunca alıcam inşallah sağlıkla alın kucağınıza evladınızı😍bence erken değil bende bu ay çok istiyordum ama doktorum dinlenmem gerektiğini söyledi biraz riskli bir hamilelik geçiriyorum ondan yapmadım bişey
prensesannesiiiiii seyy06 benimki gece kuşu sanırım geceleri daha hareketli doğunca nasıl olucak bilmiyorum 🤭🤭🤭
Gizemin-minnakI @Yagmur34 pusett araştırıyorum da acaba ne aldınız siz . Bence erken değil 20 . Haftadan sonra yol yarılanmıl oluyor . Eksik çok oluyor . Tam zamanı 😂
Yagmur34 Gizemin-minnakI biz e bebekten almıştık bebek arabası puset set joie markası gayet guzel geldi 😊
Yagmur34 prensesannesiiiiii prensesannesiiiiii amin cok tesekkkür ederim hepimiz inşallah sağlıkla alalım kucagımıza 🙏cok gecmiş olsun dikkat edin kendinize🥰🙏