SenaOcak012022 Hanımlar lütfen fikir verin çok zor durumdayım .22haftadayim ve mantardan dolayı aşırı enfeksiyon var fitil de kullandım geçmiyor gÜnlük yaşamını etkiliyor .
Gamzeparlak1 SenaOcak012022 Bi kere enfeksiyon oldu ,fitille kurtuldum. Akıntıyla gelen pis kokuya dayanamazsın herhalde.
Ecem3334 SenaOcak012022 Bazı enfeksiyonlar gebelikle çıkıp sadece gebelik bitince bitiyor 😞 antibiyotik verdi mi doktorunuz
Nazzprlkci SenaOcak012022 gecmis olsun canim. Bende de idrar yolu enfeksiyonu cikti kasiklarda agri ve idrar yaparken yanma yapiyor😐
Merakliduygusal Benimde var hiç bisey kâr etmiyor:( ne fitil ne probiyotik ne sirkeli su ne bol su içmek ne temiz iç çamasırları.. geçmiyorda geçmiyor
SenaOcak012022 Merakliduygusal Aynı durumdayım ama bir çözümü olmalı .Bebeğe bir zararı olur mu erken doğum gibi 6. ayındayım çok stres yaptım bu durumu
SenaOcak012022 Gamzeparlak1 Canım koku her zaman olmuyor ama kaşıntı ve akıntı çok kötü fitil de geçirmedi.
Merakliduygusal SenaOcak012022 olmaz canım idrar yolu enfeksiyonu ile mantar enfeksiyonu farklı şeyler. Doktorunla iletişim halinde kal. Gerçi bende artık söylemeye cekiniyorum nasıl dogururum onuda bilmiyorum da
SenaOcak012022 Ecem3334 Inşallah çok bıktım. Antibiyotik vermedi sadece fitil ve zalain krem verdi faydasız.
SenaOcak012022 Merakliduygusal Inşallah canım hayırlısı ile dokuz ay geçseydi.Saglikla bebeği kucagimiza alsaydık.