Dorukunnnannesi Kızlar ben doğum kontrol hapı kullanıyorum kullananlar bitki çayı icemiyorlar mı etkisinin azaldığı söyleniyor kiraz sapı çayı yeşil çay vs tüketmek istiyorum bilgi verir misiniz
Semanurozgan Dorukunnnannesi Hamilelikte yeşil çay kiraz sapı icilmemeli diye biliyorum gebe okulunda sadece günde bir fincan ıhlamur içebilirsiniz demişlerdi
Dilekcnkn Dorukunnnannesi yoo 5 yıl kullandım ben doğum kontrol hapını öyle bitki çayı hastası değilimdir ama içerim yani
Dorukunnnannesi Semanurozgan canım ben doğurdum üstüne emzirmiyorum doğum kontrol hapı kullanıyorum onunla zararı olur mu diye sordum
Kilicbebek Semanurozgan gebe okulu şuan varmı acaba bende çok istiyorum kimse böyle bir yönlendirme yapmadı hastanede de sağlık ocağında da
Dorukunnnannesi Dilekcnkn tamam canım teşekkür ederim ben kiraz sapı çayı yeşil çay vs kullanıyorum da o yüzden dedim
Dilekcnkn Dorukunnnannesi Yani kış çayı, papatya falan onları ben içiyordum ama kiraz sapını bilemiyorum
Dorukunnnannesi Kilicbebek hapın etkisini azalttığı söyleniyor canım bilen var mı diye sormak istedim
Semanurozgan Kilicbebek her hastanede oluyor hastaneye gittiğinizde veya hastaneyi arayarak sorun belki vardır gittiğiniz yerde