Buse5038 Nstde 30 Lara kadar çıkıyor hissetmemem normal mi herkes hissetmiyonmu diye soruyor bende bişey yok , 😂
gldn065807 Buse5038 normal hatta bazıları 80 hissetmiyor çok aralıklarla gelen sanciysa bide acı eşeğin yüksekse olabilir
YuvarlanamayanPandaa Buse5038 kız benım sancım oluyor belim kopuyor sanıyorum ama nst de 27-35 arası anca 😂 çok farklı bişi bu ya oğlumfa 60-70 hissetmezdim
Nzlozkn Buse5038 nst deki kadın 30 a mı nasıl hissetmiyorsun diyor? 30 da sancımıymış acaba dalga geçmiştir sizinle hemsire 30 a hissetmiyon mu falan demez asla.
YuvarlanamayanPandaa Buse5038 ilkinde hissetmiyordum bundada hissettiğimi göstermiyor namuxssuz nsst 😂😂
Buse5038 hsqldnbebeqm aminn cümlemizinkini inşallah tatlı bayaaa stresli telaşlar valla rabbim herkesin yardımcısı olsun inşallah
Haticecakirr Buse5038 bi kere sancım tavan yapmış nstdeyken 100ü görmüş düzensiz olarak ben hiç bişey hissetmiyorum rahat rahat bitse de çıksa kafasındaydım 😂 30 larda hissetmemen çok çok normal canım 40 üstü zaten sancı sayılabilecek durumda