MervezkanYamal 35+3 üm kızlar artık sıcaktan buharlaşıcam yani nasıl serinliyosunuz gün boyu evde ne yapıyosunuz ?
Demir MervezkanYamal Bende 35+3 😊 klima olmasaydı napardım bilmiyorum,başka odaya geçesim gelmiyor.Az kaldı Allah yardımcımız olsun.
PasaninAnnesi MervezkanYamal 40°de tek çözüm klima oda tek odada diğer odalara gidince nefes alınmıyo 😂
Pelincekin MervezkanYamal bende 11+1 im bende çok yanıyorum. Kolonya, soğuk su hatta buz alıp elime ,ayagıma ve boynuma koyuyorum biraz rahatlatıyor. Allah yardımcımız olsun sabahları ve akşamları ben çok yanıyorum bazen nefesim duracak gibi oluyor:(
MervezkanYamal bu seferde idrar yollarımı üşütürüm enfeksiyon olur diye korkuyorum 😏 aklıma gelmiyo değil yoksa 😊
MervezkanYamal Dryabka 10 gün önce doktora gittim 2400 demişti kilosuna normal gözüküyor şuan cnm yarın tekrar gidicem konuşuruz yine :) seninki nasıl 😊
arzuu3469 Ben surekli terliyodum evde fenalik geciriyorum daha bebek malzemelri bile dikkatimi cekmiyo
Dryabka MervezkanYamal bende 13 gün önce gittim canım 2450 demisti salı günü tekrar kontrolüm var bakalım nekadar olmuş dönmedi benim ufaklık daha seninki ne durumda 😊
Sldaygn @MervezkanYamal 39 oldum artık nefes alamıyorum sıcaktan şuan normal Doğum görünüyor ama bir akıl git sezaryan ol diyor 😬