Aybiketopal Rmystha elektriğinizin uyması önemli çünkü uzun bı süreç sürekli git gel oluyo inşallah içinize sineni bulursunuz ☺️
Yasemin5669 Rmystha çukurambarda Güzin başçı kliniği var canım bir numara netten araştır benim doktorum
melidi Ben de Liv Hastanesi’nde Türkan Örnek Hocaya gidiyorum, şu an için memnunum. Rahat, açıklayıcı ve beni anladığını düşünüyorum.
OOzge25 Rmystha merhaba Liv hospital ebru yüce ye gidiyorum. Bora coşkuna gidiyordum hastaneden ayrıldığı için Ebru hocaya başladım çok memnunum. Tavsiye ederim
yagmurozcan66 Daha önce karşılaştığımız bir içerikte ankaradaki en iyi kadın dooğum doktorlarını yorumları ile sıralamışlardı. göz atmanızı öneririm. https://www.uzmanhekim.com/ankara-kadin-dogum-doktorlari/