[silindi] Sibel4248 Buyudukce ulturosonda netlikler azalıyor sanirm 😔 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah benim tahminim yok ne yaziikki
Sibel4248 Canselyaren evet canim yaa ağzından bal damlıyor 🤣 bende kız hissediyorum ama görüntüden de erkek gb geliyor🤣🤣🤣
Canselyaren Sibel4248 Doktorun tahminde bulunmadı mi cnm bna 13 TE iki doktor da erkek dediler yüzde 85 yüzde 85 inşallah yanilmiyorlardir🥰
Sibel4248 Canselyaren yok canım yarın kendi doktoruma gideceğim bakalım. O söyleyecek onu da bilmiyorum😇