Dyg34
Ocaktan bu yana ömrüm doktorda geçti:)
Adete 4gün kala öğredim bu ay, şuan adetim 5gün geçti 4+4 gösteriyo..
Normalde bende hemen giderim de kese 3000de falan görünüyo dediler ultrasonda, hesaplamalarıma göre persembe falan ulaşıyo o rakamlara. Gitmişken kese görünsün diye persembeye bırakmıştım ama kalp atışı için 6.haftayı beklemicem persembe gidicem, yada dayanamazsam yarın kanda baktırıp değere göre yarın öğlen de gidebilirim🙏🏻🌸