Arkadaşlar 39. haftamın son günlerindeyim dün akşamdan beri yoğun sarı akıntım var. Normal mi? 38+3 te çatı muayenesi oldum sonrasında bir haftaya yakın lekelenme şeklinde akıntım oldu geçti. Dünden beri de böyle bir şey yaşıyorum. Bilenler tecrübeli olanlar yazarsa sevinirim.