Kardeleen Ne kadar süreye sancı gelir. Hastanedeyim bi sıkıntı yok doktor yatış yapabiliriz dedi bikaç saat eve gitsem diyorum. Tecrübeli olan var mı ???
Jasmineeee123 Kardeleen yok gıtmeyın gondermexlerde ztn büyük ihtimalle suni dancı verırler ben öyleydim
Birkucukkelebek Kardeleen benim de aynı olmuştu doktorum su kesesini eliyle patlattı ondan sonra sancılarım gelmeye başladı. Öncesinde sızıntı şeklinde geliyordu ve sancım yoktu
Guley_ Canım benim 37. Haftada suyum geldi 2 cm açılmam vardı sancim yoktu suni sanci çektim 12 saat falan 4cm kadar açıldı ama daha açılmadi sezeryan oldum su gelince bebekte tehlikeye giriyo
Kardeleen Guley_ hafif hafif düzenli sancım vardı ama tabiki suni sancı taktılar. Zaten gece uyumamıştım aşırı yordu beni. Bi ara eşime sezeryan istiyorum diye yalvarıyodum. Normal doğum yapmak nasip oldu ama kötü anlamda etkiledi beni
Kardeleen incisu doğdu doğdu akşam 7.30 gibi. Ama benim için baya zordu 😕 doğum olunca bütün ağrılarım bitti diyemiyorum
Meliiil23 Kardeleen rabbim sağ salim büyütmeyi nasip etsin insallaahh kaç haftalık doğum yaptın canım bide neden kötü etkilendin acaba
Kardeleen Meliiil23 38+5 te yaptım. Çünkü önce nişanım ve suyum geldi açılma 1cmdi ve sancım çok azdı suni verdiler. Beni çok zorladı zaten uykusuzdum. Doğumda da dikişleri kesp tekrar diktiler bi sebepten. Benim için zordu ayağa kalkamıyorum doğru dürüst
Kardeleen incisu normal oldu. Doğum sırasında bağırsağım zarar görmüş. Üstüne farkedilmeden dikiş atılıp kesildi tekrar dikiş atıldı. Yıprattı beni