arkadaşlar etlik zübeydeye gittim ve sinirden ağladım resmen 2 dkk bile bakmadı insan kalbinde delik varmı yokmu beyninde bişey varmı ya en azından kalp atışını dinler yaaa yok oda yok sizin bildiğiniz gerçekten uyguna olan 200-300 tl civarında iyi ugs yapan doktor varmı??