Gebelık te mide bulantıları ilaçsız baş edilecek birsey degıl gece yatmadan 2 tane içip yatıyorum en azından sabah kusmalarım artık yok ve kahvaltı yapabiliyorum ama koku hassasiyeti yine var tiksindıgım seylerı şeyleri ilaçla yıne yıyemıyorum tavuk mangal gıbı ama içmediğim halıme gore cok cok ıyıyım en azından aktıf olarak midem bulanmıyor