Mehmetinannesii ben de iki kere gittim verdim ikisi de negatif çıkmıştı benim ama çok kötüydüm kemiklerimin ağrısı şiddetli öksürük 39 derece ateş nefes alamama tat koku kaybı vardı kemiklerimi alın dayanamıyorum diye ağladım.Ona rağmen ilaç verilmedi 2 gün hastanede hava buhar verildi 2 kere de parol ve vitamin serum verildi boşuna buralarda sürünme git eve ilaç veremeyiz dediler zaten.Meyve ye bol su tüket limonlu su iç bal zencefil ye karıştırıp çok ağrım oldukça da parol içtim