gamzeli27 5+5 keseyi gördüm 6+2 kal atışını gördüm duymadım 6+5 tekrar gittim kalp atışını dinledim ve bana neredeyse hep alttan bakıldı zaten genellikle kanama ve lekelenme olunca alttan daha iyi anlıyoruz demişti doktorum hiçbir sıkıntimda olmadı 13 haftaligiz korkma kimseye değil doktoruna guven bizim milletimiz doktor oluyor bu konudalarda genellikle