Zelal_23 Haftamdayim bu sabah kalktığımda peceteye az bir kahverengi leke gelmis korktm vidyolar izledim tehlikelimi diye ikinci trimester de riskli olabilirmis kanama türleri ama benmku lekelenme tarzindaydi ve buzamana kadar hic olmadi cok korktum yarin inşlh hastaneye gidecegim ama yaşayan bilgisi olan varmi norml mi
gokcekocyigit07 Zelal_23 geçmiş olsun, hamilelikte olan leke, kanama asla ihmal edilmemeli, ertelemeden doktora git mutlaka 👍