Nemusto Kızlar selamlar😊 Demir ilacını herkesin sabah aç içtiğini duydum ben gece yatmadan içiyorum aç karnına böylelikle bulantıda olmuyor.birde balık yağı her gün içiyorum ben balık yesemde doktor böyle bi uyarı yapmadı.Sizin kullanımlarınız nasıl?
Lulikli Nemusto selam canım bana kahvaltıdan 2 saat sonra iç dedi ama çalıştığım için genelde akşamüstüne kalıyor bi sıkıntı yaratmıyor. Ben de balık hapını günlük alıyorum bazen unutursam da 2 günde 1 oluyor önemsemiyorum
Aycey11 Nemusto normalde sabah içiliyor ama sizin gibi mide bulantısı durumlarında akşam öneriliyor . Omega 3 beyin gelişimi için çok önemli hamileliğin başından beri düzenli kullanıyorum ben
Nemusto Aycey11 evet bende kullanıyorum bazı anneler balık yediğim gün içmiyorum demiş o yızden sorayım dedim 😊