Pelinoerlik canım doğum yapmadım ama hamilelikten önce rahim ameliyatı geçirdim. Ve ameliyattan sonra kum torbası koymaları gerekiyomuş unutmuşlar. İlk yürümeye kalktığımda ameliyat yerim bebek kafası kadar şişti ve tekrar operasyona alındım. Ondan sonra koydular kum torbasını. Doktorum hasta bakıcılara çok kızmıştı. Yani kum torbası içerde sıvı kalmasını engelliyo ve sıvının vajşnadan akmasını sağlıyo. Karınla zayıflamayla bi alakası yok. Her hangi komplikasyon oluşamaması için. Sezaryenda gerekli ama normal doğumu bilmiyorum