Gul-42 evet gündüz ben hareketli olduğum için belki de diyorum ama amniyon sıvısı beşik görevi görürmüş bebekler uyurlarmış biz hareket ederken dinlenip oturunca rahatsız hissedip tekmelerlermiş ama gün içinde sayısız olurdu net bi şekilde şu an nadir o yüzden çekiniyorum ha az önce ettimi yine etti çok şükür