Burcinmert evlatkokusu0806 demir ilacı kullanıyorum birde decavit vermişti doktorum ama içemiyorum onu çok büyük olduğu için 🙃
Mercimekismom evlatkokusu0806 innate multi vitamin covit aşısı olduğum için coraspin ve geçmek bilmeyen bulantılarım için de prilam🙈
Busra2013 evlatkokusu0806 ben 16+1 hala folıkasıt kullanıyorum d vıtamını damla kullanıyorum kan ılacı verdı bende yan etkı yaptı onun ıcın kan ıcın serum vuruyorum
K88_ Üstte kalsın diye yazıyorum ilaç kullanmıyorum 15 haftalığım 🌸☺️ Bağırsak enfeksiyonu geçiriyorum ama kusma yok ishal ☹️
Fabulousmom 15+6 dan selam 🥰 troid için ilaç kullanıyorum multivitamin d vitamini kalsiyum ve magnezyum vitamini kan sulandırıcı iğne kullanıyorum 🙈
Busra2013 evlatkokusu0806 bılmıyorum bende oyle duydum ılk 3 ay tek kullanılıyor ama yurt dısında yasıyorum doktor devam etmemı ıstedı belkıde folık asıt degıl bu vıtamın galıba😂😂😂bılmıyorum
2erkekannesiii Hangisini sayayım cnm o kadar çok ilaç kullanıyorum ki guatırım olduğu için sabah aç karnına Levotrion 25 lik tekrardan aç karnına gyno ferro senol kahvaltı ile birlikte Decavit kullanıyorum sonra da Coraspirin ha bide Oksapar iğne