Dün biontech aşımı yeni vuruldum birinci doz 36 haftalık hamileyim doğuma az kaldı corona çoğalınca kendimi riske atmak istemedim.
Biliyorum baya geç kaldım ama anca araştırdım.
Bütün bedenim halsiz kolum desen kıpırdamıyor baş ağrım arada nüksediyor sizde de oldu mu ? Ağrı kesici içtiniz mi ?