Dilaraa1 canım bende covidim ama 12. Günüm bitti sayılır çok şükür ..doktorum suda eriyen c vitamini verdi, d vitamini damla verdi..ve bal limon ıhlamur karışımı iç dedi.. ıhlamuru içince acayip terliyorum ama bu iyi birşey ya bol su içip idrarla yada terleyerek toksinleri atıyorsun vucundan..bol bol meyve yiyorum, keçiboynuzu özü sabah 1 yemek Kaşığı yiyorum
.pekmez bal yiyorum ..ilk zamanlar acayip öksürüğüm sırt ağrım vardı ama şu an hiç biri kalmadı sadece tat koku duyum yerine gelmedi..bunları yaparken hergun daha iyi olucam diye endeksle kendini, herkesin bünyesi farklı ve hastalık her bünyede farklı şikayetlerle ortaya çıkıyor..sen olumlu yorumlara odaklan panik yaparsan olmayan belirtileri hissetmeye başlarsin o yüzden olumlu yorumlari oku, kendini normal grip olmuşum gibi düşün, haber izleme aç komedi filmleri izle bol dua et inşallah birşey olmayacak Allah hepimize şifa versin🙏🥰