deno1 hafta sonu yaptırdım bende . Sağlık ocağı yapmadı özel kliniğe gittim. 75gr istemişti doktorum. Önce açken kan verdim, sonra içeceği içtim. Asitsiz gazoz gibi düşün. İçeceği bitirdiğin saati not alıyorsun, tam 1 saat dolunca tekrar kan veriyorsun. Benim 75 gr olduğu için içecekten sonra 2 kere kan verdim. Ama yanlız gitmeyin şeker fenalaştırabilir. Ben 17 senedir şeker kullanmıyorum ama içecek öyle aman aman şekerli gelmedi bana😊