iki_melek_annesi Ben de kullanıyorum doktorum doğum yapacağım güne kadar vurulan lazım dedi benim sezeryan olduğu için planlı olacak buna doktor karar veriyor ama doğumdan 4 saat önce vurunca bişey olmuyormuş
Mlkbrn iki_melek_annesi canım ya bende vurunuyorum korona olduktan sonra vurulma ya başladım 9 haftalıkken başladım şu anda 14 haftalığım doguma kadar da vuruncam şimdiye kadar göbekten yaptım acıdı artık göbek kollara yapıyorum ama kollarımda delik delik mor mor oluyor
Yaya iki_melek_annesi 37 haftalik hamileyim ben aslinda kullanmiyodum bu zamana kadar ama sezeryan olucagimcun doktor bazi tahliller istedi ve sonucda kan sulandirici igne yazdi.sezeryandan 1 gun onceye kadar vurulmasi lazim oldugunu soyledi.bende acaba bi wey olurmu diye duwunuyorum.
iki_melek_annesi Mlkbrn Benim de önce göbek morardı iyice sonra burda yazılanlardan bigi edindim iğnenin havasını alınca morarma yapmadı hiç dene istersen
Gnysrp iğne kullanıyordum doğuma 4 gün kala bıraktırdı doktor doğumdan sonra da 20 güne kadar da kullandım bi anda bırakmak bende akciğerlerimde nefes alırken sıkıntı yarattı o yüzden 20 gün içinde azaltarak bıraktırdı doktor
Gnysrp Yaya kanın olağan durumuna gelmesi için sanırım erken bıraktırdı siz yine doktorunuzu sorun o ne diyor
Mlkbrn iki_melek_annesi ben baştan beri hep havasını alarak yapıyorum zaten ama genede ufak ufak mor mor oluyor