Melakya akşam 10 gibi yatıyorum sabah 6 da ayaktayım .istesemde uyuyamıyorum çünkü okula giden bir kızım var mecbur kalkmak zorundayım .kalkıp kahvaltı hazırlıyorum çocuğu giydir saçını tara okula götür gel derken zaman geçiyo .eve gelince de ev işlerini yapıyorum öğlende tekrar almaya gidiyorum .uyku felan kalmıyo haliyle