Damlabetul bende 11 hafta iken üşüttüm sadece parol kullanabildim onun dışında hiç bişey vermediler malesef kaç kere hastaneye gittim parolu serum olarak verdiler . Bol bol portakal suyu zencefil bal limon bide eczanede pastil alırsanız biraz rahatlarsınız geçmiş olsun