Fundamomm benim hikayem biraz karışık sanırım geç döllenme benimki, herşeyim geç oluştu, 8+0 da biz çocuğu yeni gördük doktor bebeğin küçük olduğunu kalp atışını duymamamızın normal olduğunu söyledi.5 ekimde randevu var, Rabbim ol derse olacak… inşallah sağlıklı hayırlı evlatlarımız olur