Rutin kontrol kan testi ve şeker yüklemesi için şuan sağlık ocağındayim kan testi yapıldı ve 50 Gr glukoz şişe içtim 1 saat sonra birdaha kan alınacak.. oralet gibi geldi hoş değil sonlara doğru acaba bu kadar yetermi hepsini mi icicem diye düşünürken riske girmedim hepsini içtim açık havada bekliyorum oturup.. hemşire hanım istifra ederseniz bidaha içmek zorunda kalırsınız dedi başka şeyler düşünmeye çalışıyorum inşallah sonuçlarım güzel çıkar 🙏🦋