Eminee12 Evhanimi Evhanimi yüz ifadesinden anlaşılıyor canım başım gözüm üstüne inşallah ona yetebilirim. Allah’ın bana emaneti o dik durmaya çalışıyorum çünkü onun bana ihtiyacı var
Ozlemyoz gunesligun evet belli oldu doktor bugun detaylı baktı her tarafını ölçtü şükürler olsun birsey yokmuş
gamzeeee07 Eminee12 hangi firmaya yaptırdınız ve yurtdışında hangi laboratuvara gitti acaba hatırlıyor musunuz
yigitegenin_annesi Ozlemyoz yanılma payı var kesin bieşey değil benım eltimin kızına da dediler dovn sendormulı olucak ama doğdu maşlah o kadar gzüel bir bebekyi ki down sendorumun d si bilee yoktu . İçini ferah tut ne gelirse allahtan gelir .