Kizlar bu sancilari nasil ayirt ediyoruz ben anlamiyorum ki 37+5 im. Kasiklarimda agri var geliyo gidiyo biseyler yapiyo anlamiyorum ki. Hafiften de ishalim var ishalden dolayi mi agriyor nedir yani valla anlamadim. Nasil anlayacagimi da bilmiyorum.. 39 da sezeryan olacaktim ne cantam hazir ne agdam hazir. Daha gecelikleri yeni yikadim islak kurumadi bile. Sabahtan beri boyle bi tuhaf hissediyorum belimde de inceden bi agri vardi falan.. bebegimde hareketli