MeltemCankurt Yarın 38+3 oluyoruz sezeryanla Doğum yapıcam nasipse. Persembe günü sonkonturolüm yapıldı çok iyiydim eve geldıkten sonra kasık ve bel agrısından hıc duramadım sürekli yattım uzndım hafif ledi şu anda gene aynı agrılarım var sabah olsun diye dua ediyorum. Sağ sağlam kavuşmak istiyorum kızıma Allah herkezi kurtarsın bi avazda insallah dualarınızı beklıyorum
Ilaydaafra5 Rabbim saglikli bi sekilde doghrmayi nasip etsin 😊 bizde 38 haftaligiz bekliyoruz 😑 henuz bisey yok keske bende dogursam bi an once 😐