Sehla_adil geçmiş olsun benim şuan 9. Günüm pozitif hastanede yatıyorum malesef cigerlerime indiği için Biraz ağır geçiriyorum Burda serum , şurup , iğne , düşük önleyici Lee ile tedavi görüyorum , doktor diyor bol sıvı ve c vitamini tek şeyi yemek diyor hiç boş kalmasin ağzınız ve boğaziniz kurumasın hiç rabbim şifa versin inşallah .