Alparslaninannesii Selam kızlar ben 3 aydır evliyim bekarken 7-8 gün olan adetim evlendim 2. Ayimda 4 gün ve bu ay da 3-4 arası kesildi sizce neden sizin aranizda böyle olan varmı internette birkaç hastalıktan bahsetmişken böyle olup da hamilelik riske girer mi
omerayazelifasya Alparslaninannesii Riske girmez. Bebek düşünmeye başladığımız zaman benim de öyle olmuştu. Yıllardır aynı günü takip eden düzenim 2 gün öne geldi son gördüğüm adette. 5 gün gayet iyi gelen adetim 3 günde bitti hatta… adetim son ay Öne gelince bir yakınım dedi bir sonraki ay hamile kalabilirsin diye. Elhamdülillah öyle oldu
Alparslaninannesii omerayazelifasya benimkinde 2gun erken geldi bu ay dün 3. Gündü kesildi şimdide sadece normal akıntı var ayy inşallah