Egamze 14hagtalık hamıleyım anıden kanamam oldu doktora gıttım ıgne yaptı progestan verdı dusuk tehlıkesı dedı 1gun gectı ama daha tam kesılmedı kanama ne kadar sıruyor acaba basına helen oldumu kızlar
Bsrtncsoy Egamze Yaklaşık 3 hafta önce yaşadım bende 2 gün sonra kesilmişti.Ama tedbir olsun diye 1 hafta sonra tekrar verdi iğneyi.Mumkun oldukça ayağa kalkmamaya çalış.İcini ferah tut 😇
Sedamamiasya Egamze canim benim de bir ay önce oldu bi gün oldu gittim igne yapmadilar cok yogun görmediler progestan ictim 1 gün sonra kesildi
edaa_14 @Egamze aslında gebelikte kanama normal değil diye biliyorum lekelenme şeklindeyse o ayrı tabi 🤭🤭