evlatkokusu0806 Doktor 2 ve 3 lüyü yaptrdn mı dedi hayır dedim o zaman ayrıntılıya gel dedi 15 haftalığım 3lü neden yapmadı da direkt ayrıntılı istedi
Melistosum evlatkokusu0806 2li olmadan 3lu olmuyor diye biliyorum bana 2li yaptı bir akıntı görmedi şükür ve direk ayrıntılı yaptiririz dedi
Eslemkusun_annesi evlatkokusu0806 doktorum bana da 2 li test yaptıktan sonra 18. Haftamda 3 boyutluya gönderdi çok şükür bısey çıkmadı onun sonucuna göre 3lu ve 4 lu tarama istemedi suan 26+4 haftaligim
Melistosum evlatkokusu0806 evet olabilir ama 2li test 16. Haftada yapılıyor sanki bir araştırmak lazım unuttum ben siz daha 15siniz
Melistosum evlatkokusu0806 14 haftaya kadarmış 2li test doktor bilip söylemiştir zaten bence ayrintilida 24cu hafta son onu kacirmayin o önemli