Kızlar dün doktorun odasına girdim bir sıkıntı vardı düzeldi mi diye sordum evet dedi hareketli dedi. Aklımda bir sürü sormam gereken sorular vardı ama içeri 3 4 kişi girdiği için benimde kafam karıştı doktorda hangisini odadan çıkaracağını şaşırdı. O yüzden 1 bucuk hafta sonra başka doktora randevu aldım.
Sonuç olarak size sormak istiyorum riskim geçtiğine göre progestan kullanmaya devam edecek miyim bilmiyorum
Ve vicium D3 vitaminim var onu kullanacak mıyım
Başım ağrıdı içim rahat etmedi diye
15+1 im