Meliskam Kizlar 28 haftaya kadar ayda bir gidiyordum doktora ultrasona…28 den sonradami oyle oluyor .?
aksu5334 Meliskam hatırladığım 36. Haftadan sonra haftada bir gel dediği ondan önce hep ayda bir gittim.
rabiagucer03 Meliskam ben dün gittim 30+3 üm bir ay sonra gel dedi 🥺 bebişimde zayıfmış karın çevresi 2 hafta geride geliyomuş nasıl bir ay beklicem bilemiyorum 1200 grammış
Meliskam rabiagucer03 sende 2 haftada bir git ) icin rahat etsin zaten 30dan sonra 2 haftada bir oluyor