Nurce Hanımlar; sağlık ocaklarında kan değeri testi ve şeker yüklemesi yapılıyor mu acaba bilginiz var mı ?? Ona göre gidicem gebelikte hiç gitmedim sağlık ocağına 😅🙈
Aleynaarslan Nurce yapılmıyor kuzum onu doktorun yapıyor diye biliyorum öyle olsa bende sağlık ocağında yaptırırdım
ElifGuven Nurce bazı sağlık ocakları yapıyor bazıları yapmıyor benden sağlık ocağı istedi ama yaptırmadım açlık tokluk şekerini ölçtürürsen bile çıkıyor illa o kadar şekeri yüklemen gerekmiyor
Duyguynrky Sağlık ocağında yapılmıyor canım bazıları yapıyormuş şekeri kendin alıp gidiyorsun önce kan alıyorlar sonra 1 saat sonra yeniden alıyorlar ama bizim burda yapmadılar 75 tl verip kendi hastanemde yaptırdım 🤷🏼♀️
Oykuzey Sağlık ocağında yaptırdım. Hemşire hanım zamanı geldiğinde arayıp bilgi verdi ve çağırdı. Eczaneden şekerli suyu kendim alıp gittim. İçmeden önce kan alındı. İçtikten bir saat sonra ve iki saat sonra olmak üzere iki kere daha kan alındı. Ertesi gün sonuçları yine arayarak bildirdi. Bunun gibi tetanoz aşısı için de çağırdı ve iki doz tetanoz aşısı oldum. Sizi de aramaları gerekiyor diye biliyorum ben. Gebelik başlangıcı itibariyle bulunduğunuz sağlık ocağına ya siz hamile olduğunuzu bildiyorsunuz yada kendileri hastane kayıtlarından yola çıkarak arıyorlar sizi.
ElifGuven ZeyooZ gizli de olsa 28 haftaya kadar kendini gösteriyor bi şekilde dr um bana öyle söylemişti ben de yaptırmadım☺️
ZeyooZ ElifGuven bana da dedi ki oyle normal seker gibi belirti vermez hic anlayamazsin. Tespit etmenin tek yolu yukleme 😕 kafam cok karisik bu hafta randevum var
ElifGuven ZeyooZilk kızımda yaptırdım onun güvencesi olarak şu an yaptırmadım eğer ilk gebelikse yaptır ama 2.yse aradan 5 sene gibi bi süre geçmediyse yaptırmana gerek Yok bana da dr um böyle söylemişti bilmiyorum
Elcnerdgn Ben yaptırdım canım yaptırılması gerektiğini düşünüyorum eğer kötü birsey olsa kadın doğumcuların hiç biri yaptırmazdı