Demirtass12 Arkadaşlar merhaba bu saat olmuş hala uyuyamıyorum 33+5 haftalığım aynı sorunları yaşayan var mı ?
Nesityyy Demirtass12 valla canim bugun 33+0 haftalik olduk nasil yatiyorum aksam sabahta oyle uyaniyorum 😁