Merhaba kızlar çokk ayrıntılı anlattım kusura bakmayın lütfen. Ben girmeden önce ayrıntılı dinlemek isterdim birinden o nedenle böyle yazmak istedimmm❤️
aslında normal doğum planlamıştık ama 40. Hafta olumca doğum günümde geldiği için 20 eylülde sezeryan yapma kararı aldık kızımla aynı gün doğmak için🐥Sürekli normal doğuma kendimi adapte etmiştim hurma Dualar yürüyüşler squatlar hiçbiri eylül kızımın normal doğumla gelmesine fayda etmedi.
gelişiminde bi problem yoktu bizde daha falza beklemek istemedik ve doğum günümle aynı gün sezeryen planladık. Artık gün belli olduğu için rahatladım ama sezeryan için Sonradan spinal anesteziye karar verdim ve onu araştırdım. Çevremdekilerin büyük kısmı aman hissediyomuşsun aman felç kalabilirsin diye korkuttular sağolsunlar ama doktorlarım beni baya bi rahatlattı ve spinal oldum. Kendimi hep ağrısız ameliyat olmaz ağrında olcak sancında olcak sen dayanırsın diye temkin ettim. Ve gerçektende etkisini gördüm.9 da hastaneye yatışım yapıldı geceden hiçbişey yemeyip içmedim. Hastanede damar yolu açıldı önce. Sonra serum verildi ve nst ye bağlandım. Daha sonra önlük getirildi onu giymem istendi onu giydim. Saat 11 deydi ameliyatım o saatte ameliyathaneye indirildim aşırı heycanlıdım korkarsam panik oluraam iğne acıtırmı ben birde panik bi insanım falan. Ameliyathaneye girdim beni ameliyat masasına aldılar ama oturdum doktorum sağolsun benimle konuştu skinleştirdi aşamaları anlattı. Sonra anestezi uzmanı geldi ve ona iğneden korktuğumu söyledim oda aynı şekilde çok anlayışlıydı tüm süreci anlatarak yaptı ve iğneyi vururken söylemedi. Önce batikon sonra ince uçlu hafif bi iğne (hiç acımadı) sonra asıl iğne çok hafif bir ağrıydı. Doktorum sağolsun o sırada bana sarıldı hem sabit durmamı hemde sakinleşmemi sağladı. Ayaklarım uyuştu ve masaya yatırdılar. Zaten o andan itibaren hiçbişey hissetmedim. Sadece çok kötü oldum nefes alamadım kalp çarpıntım oldu gözlerim kapandı buda tansiyon düşmesinden dolayı bebek basıncındam dolayıymış. Anestezi doktoru müdehale etti ve düzeldim. Bi kaç dakika sonra miniğim çıktı onun sesiyle ağlamaya başladım. Muhteşem bi duygu allah isteyen herkese nasip etsinn🙏🏻 İlk 5 dakikada güzel eylülüm geldi 5 dakika sonrada temizlenip yanıma geldi🎈 40 dakikada ameliyat bitti ve çıktım. Bu arada sondaj takılmış ama anestezisen sonra. O nedenle hiç hissetmedim. Odaya geldiğinde bel altım uyuşuktu. Tamamiyle geçmesi benim 5 saati buldu. İlk yürüme beni zorladı bir kaç adım zor yürüdüm ama sonrasında hep 1 saat arayla yürümeye başladım ve açıldı ağrıda dağıldı. Zaten inanılmaz sancılı geçmedi doğum sonrası. Boll su içtim ve kayısı hoşafı içtim birde kahve içtim 2 bardak. İlk günün sonunda gece kızımı emzirmek için yataktan kalkıp koltıukta oturuyodum dolaşıyodum baya.bu süreç herkesin kendine özel ben İkinci gün çok çok daha iyiyim. Allah herkese hayırlı sağlıklı rahatt doğumlar nasip etsinn.