Merkem34 oldum 32 ve 35.haftalarımda oldum iyi ki de olmuşum diyorum en azından antikorum oluşmuştur bu zamana kadar çünkü ortalık kovidden kırılıyor hiçbir yan etkide yaşamadım zaten biontech onayda aldı , iyi ki zamanında oldum yoksa şuan kafayı daha da yerdim galıba :)